برام دعا کن


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

برای من دعا کن از این قفس رها شم

می خوام مثل گذشته شریک لحظه هاتشم

برای من دعا کن حالا که سر به زیرم

نذار تو حسرت تو بمونمو بمیرم

تو که گفتی داری برام دعا می کنی

تو که دوست داشتنت رو ادعا میکنی

پس چرا دست روی دست گذاشتی و به سوختنم فقط نگاه می کنی؟؟؟

برام دعا کن ای نازنینم که باز دوباره تورو ببینم

برام دعا کن دعات می گیره نذار تو قلبم یادت بمیره

من توی آتیشمو تو; تو موج دریا فریادمو نمی شنوی غرقی تو رویا

از اون همه خاطره و دیوونه بازی بگو چی مونده دیگه برای ما...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت19:02---16 اسفند 1391
به رفیقم می گم : این چه قیافه دخترونه ایه که واس خودت درست کردی؟
میگه: به تو چه ؟ اصلا مده الان
منم: زدم تو گوشش که قشنگ جای انگشتام موند!
میگه : این چه رفتاریه ؟ چرا می زنی؟
میگم: به تو چه ؟ اصلا مده الان


raha
ساعت7:40---3 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
تبادل لینک میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا منو با نام $ ♥ $ ♥ تنها ♥ $ ♥ $
به آدرس : http://ashegh22.niloblog.com/
لینک کن
و بیا بگو با چه نامی لینکت کنم
منتظرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
سه شنبه 1 اسفند 1391| 12:32 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§